رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند حزب‌الله هشدار داده است در صورتی که وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به احداث مانع در مرز لبنان پایان ندهد، به نیرو‌های آن حمله خواهد کرد.

به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، جنبش حزب‌الله لبنان هشدار داده است در صورتی که اسرائیل به احداث موانعی در مرز لبنان و سرزمین های اشغالی پایان ندهد، سربازان وزارت جنگ اسرائیل را هدف قرار خواهد داد.

اسرائیل مدتی است که در حال ساخت مانع با استفاده از بلوک‌های بتنی و موانع طبیعی است. حال، حزب‌الله لبنان به این مسئله واکنش شدیدی نشان داده است.

این پیام از طریق نیروهای حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان به دست مقامات رژیم صهیونیستی رسید. نیروهای سازمان ملل که نگران تشدید تنش‌ها در این منطقه مرزی هستند، این پیام را به سفارت‌های آمریکا و فرانسه رساندند و پس از آن، این پیام به دفتر نخست وزیری اسرائیل رسید.

رژیم صهیونیستی در پاسخ اعلام کرد اسرائیل قصد توقف احداث این موانع را ندارد و مدعی شد در صورت تشدید تنش‌ها، «واکنش اسرائیل محکم و دردناک» خواهد بود.

سخنگوی وزارت جنگ اسرائیل در مطلبی که روز یکشنبه چاپ شد مدعی شد حزب الله قصد دارد لبنان را به شاخه‌ای از ایران، و یک «کارخانه موشک سازی» تبدیل کند.

محمد رعد، نماینده مجلس لبنان، در پاسخ به این ادعاها اعلام کرد «اسرائیل نباید بی‌خردی به خرج دهد و خود را درگیر جنگی کند که آن را نابود خواهد ساخت. امروز حزب‌الله قدرتمندتر شده است و هرآنچه را که برای نابودی ارتش اسرائیل نیاز دارد، در اختیار دارد.»

وی افزود: «اسرائیل در سطح بین‌المللی و منطقه‌ای منزوی شده است. بازی‌های رسانه‌ای اسرائیل نیز به منظور پوشاندن ناتوانی آن از قدرتمند نشان دادن خود است.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی : سیاسی و بین الملل ,   ,