ون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش از تهیه و تولید صدها خودروی تاکتیکی و اداری توسط این معاونت در طول یک سال خبر داد.

صدها خودروی تاکتیکی و اداری توسط معاونت آماد و پشتیبانی نزاجا تهیه و تولید می‌شود امیر سرتیپ دوم منصور کرباسی معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش در جمع کارکنان نقطه آماد در منطقه جنوب شرق کشور اظهار کرد: پشتیبانی و تحرک ۲ نقطه قوت برای نیروهای مسلح همه کشورها محسوب می‌شود و ما در معاونت آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش سعی داریم تا در این دو مورد به نهایت قدرت برسیم.

وی افزود: یکی از مولفه‌های برترساز توان رزمی، بحث تحرک و قدرت آتش است که در راستای تحقق تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و در سایه هدایت‌های امیر حیدری فرمانده نزاجا، معاونت آماد و پشتیبانی در راستای ارتقای متحرک و قدرت آتش خود با بهره‌گیری از توانمندی‌های داخلی و کمک وزارت دفاع و سایر منابع طی این یک سال، صدها دستگاه انواع خودروهای تاکتیکی و اداری را تولید کرد.

کرباسی خاطرنشان کرد: معاونت آماد و پشتیبانی نزاجا با توجه به تشکیل یگان‌های واکنش سریع و متحرک هجومی توانسته با محمول کردن ادوات، خمپاره‌ها و توپ‌ها چابکی و تحرک را در یگان‌های نزاجا ارتقا دهد.

وی گفت: با توجه به توانمندی‌های موجود این معاونت قادر است یک تیپ زرهی را همراه با تمام تجهیزات شامل تانک و نفربر در کمتر از ۲۴ ساعت از یک نقطه به نقطه دیگر در عمقی با فاصله ۲ هزار کیلومتر جابجا کند.

معاون آماد وپشیبانی نزاجا اظهار کرد: در زلزله سرپل ذهاب توانستیم گوشه‌ای از توانمندی‌های آمادی نزاجا را نشان دهیم و در کمترین زمان ممکن به کمک این عزیزان برسیم.

وی گفت: در حال حاضر در مرکز فرماندهی تولید و بهینه‌سازی شهید زرهرن نزاجا بازآماد و تعمیر و بازسازی انواع خودروها و تریلی‌های این نیرو در حال انجام است.

کرباسی نیروهای آماد و پشتیبانی را سنگربانان بی ادعا در دوران دفاع مقدس خواند و افزود: هزاران شهید تدارکات و پشتیبانی مردان صبور مومن و پرتلاش و بی ادعا بودند که در دوران دفاع مقدس جان خود را برای دفاع از ارزش‌های والای نظام و انقلاب اسلامی فدا کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








دسته بندی : ولایت عشق ,  اقتدار ملی ,  امنیتی دفاعی ,   ,